Hoiame üksteist, saa parim teenindus kodust lahkumata!

10.03.2021

Hoolime oma klientide ja töötajate tervisest, mistõttu oleks hea ja soovituslik kõiki toiminguid teha kodust lahkumata veebi teel. Aitamaks juhendada Sind sellel teekonnal, oleme erandkorras pikendanud telefoni ja meili teel klienditeeninduse lahtiolekuaegu. Meie klienditeeninduse poole saate pöörduda tööpäeviti 9.00-20.00 kirjutades info@mogo.ee või helistades 6 888 200.

Soovitame tungivalt kõik tehingud teha veebi teel läbi

  • meie kodulehe – taotluse esitamine, isikutuvastamine, pangakonto väljavõtte lisamine taotlusele.
  • panga – osamaksete tasumine ülekandega. Juhul kui endal pangakontot ei ole, siis paluda pereliikmel või sõbral teha ülekanne, oluline on lisada lepingunumber. Mugavaks tasumiseks on meil toetatud ka deebet- ja krediitkaardimaksed läbi LinkPay. Saadame makselingi e-kirja või SMS’i teel.
  • e-maili – erinevate dokumentide saatmine, lepingu ja lepingu lisade allkirjastamine.

Oma klientide peale mõeldes oleme pannud kirja ka abistavad juhised, kuidas saata pangakonto väljavõtet ja digiallkirjastada lepingut.


Kuidas saata pangakonto väljavõtet?

1. Swedbank

  1. Sisene Swedbanki.
  2. Vali menüüst „Igapäevapangandus“ ja seejärel „Konto väljavõte“.
  3. Vali väljavõtte perioodiks tänane kuupäev ja käesolevale kuule eelnevad kolm kuud
  4. Vali „Saada päring“. Seejärel vajuta konto väljavõtte kohal olevat „BDOC“-nuppu ja salvesta fail oma arvutisse.
  5. Peale väljavõtte salvestamist saada see fail meie e-posti aadressile info@mogo.ee.

2. SEB

  1. Sisene SEB panka.
  2. Vali menüüst „Arveldamine“ ja seejärel rubriigist „Väljavõte“ valik „Päringud“.
  3. Vali väljavõtte perioodiks tänane kuupäev ja käesolevale kuule eelnevad kolm kuud.
  4. Vali „Digitaalselt allkirjastatud väljavõte“ ja salvesta fail oma arvutisse.
  5. Peale väljavõtte salvestamist saada see fail meie e-posti aadressile info@mogo.ee.

3. LHV

  1. Sisene LHV panka.
  2. Vali menüüst “Varad ja kohustused” ja seejärel “Konto väljavõte”.
  3. Vali väljavõtte perioodiks tänane kuupäev ja käesolevale kuule eelnevad kolm kuud.
  4. Seejärel vajuta nupule „Uuenda väljavõtet“ ning salvesta väljavõte BDOC formaadis.
  5. Peale väljavõtte salvestamist saada see fail meie e-posti aadressile info@mogo.ee.

4. Coop Pank

  1. Sisene Coop panka.
  2. Vali menüüst „Maksed“ ja selle alt „Kontoväljavõte“.
  3. Vali väljavõtte perioodiks tänane kuupäev ja käesolevale kuule eelnevad kolm kuud.
  4. Kinnita väljavõtte andmed sinise nupuga “Kontoväljavõte“ .
  5. Ekraanil kuvatakse konto väljavõte, mille vasakul ülaservas on valik “Salvesta” ja selle alt avaneb valik “BDOC”.
  6. Peale väljavõtte salvestamist saada see fail meie e-posti aadressile info@mogo.ee.

5. Muud pangad

Kui Sa arveldad mõnes muus pangas, siis palun logi konto väljavõtte esitamiseks sisse selle panga internetipanka ja vali väljavõtte perioodiks tänane kuupäev ja käesolevale kuule eelnevad kolm kuud. Võimalusel salvesta väljavõte panga allkirjaga või kui seda võimalust ei ole, siis võib ka saata PDF formaadis.

Peale väljavõtte salvestamist saada see fail meie e-posti aadressile info@mogo.ee.


Kuidas digiallkirjastada lepingut?

Digiallkirjastamine käib väga lihtsasti!

Saadame Sulle omapoolselt digiallkirjastatud lepingu, pärast mida

  • Ava leping, loe see läbi ja kui nõustud, siis digiallkirjasta.
  • Allkirjastamiseks salvesta e-mailiga saadud leping oma arvutisse. 
  • Lisa oma digiallkiri. Allkirja saad anda: kas ID-kaardi, mobiil-ID või Smart-IDga.
  • Seejärel saada mõlema allkirjaga leping info@mogo.ee.

Täpsemad juhised digiallkirjastamiseks leiad siit. Kui midagi jäi ebaselgeks, siis oleme lahkesti nõus Sind aitama. Võta meiega ühendust helistades 6 888 200 või kirjutades info@mogo.ee.

Edasi taotluse lehele